11 Aralık 2016 Pazar

ÖZGEÇMİŞ

   Ben Şıfga Koçak. 9 Ocak 1996 yılında Sivas'ta doğdum.İlköğretimi Atatürk İlköğretim okulunda okudum.Daha sonra ailemin isteği ile Atatürk Anadolu Sağlık Meslek Lisesinde hemşirelik bölümünde okudum.Severek gitmediğim okul, dört yıl içinde beni hemşire olmaya ikna edemedi.Okul bittikten sonra üniversitede çocukluk hayalim olan öğretmenlik okumaya karar verdim.Çocukluğumda okulda öğrendiklerimi evde oyuncaklarıma anlatırdım.Hatta babam bana bir tahta yaptırmıştı.Annem odamı ve kıyafetlerimi tebeşir tozuyla kirlettiğim için kızsa da ilköğretimin sonuna kadar bu şekilde ders çalıştım.Bildiklerimi başkalarına anlatmayı hep sevdim.Bu yüzden de şuanda Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği 2.sınıf öğrencisiyim.                  Tek çocuğum ve buna bağlı olarak asosyal bir insanım.Bunu bir olumsuzluk olarak görmüyorum çünkü yalnız kalmayı çok seviyorum.Duygularımı dışa yansıtmam.Genellikle duygularımla değil mantığımla hareket ederim zaten.Kurallara uyarım ve benim kurallarıma da uyulmasına önem veririm.Aşk romanları okumaktan nefret ederim.Panik atağım olduğu için korku-gerilim kitaplarını da okuyamam.Farelerden nefret ederim bu yüzden kedileri seviyorum.Feminist ve realist bir insanım.Modayı yakından takip ederim.Dizi izlemeyi sevmem.En büyük hayalim uzak Uzak Doğu ülkelerine gitmek .Asya'nın Avrupa'dan daha ilgi çekici olduğunu düşünürüm her zaman.Ama Kruttvatnet Gölü ve Laponya ise Avrupa'da görmek istediğim 2 yer.                                                                                  Yanlış yapmaktan nefret eden,karşılaştığı sorunu  kendince çözmeye çalışan 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim.
                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder